XMReality och Güntner U.S. tar sitt strategiska partnerskap till nästa nivå

XMReality meddelar en expansion av sitt partnerskap med Güntner U.S., en global ledare inom tillverkning av kylutrustning. Efter en framgångsrik första implementering av XMRealitys Remote Guidance™-programvara har Güntner U.S. fortsatt att öka sin användning av plattformen inom hela företaget. De har adderat XMRealitys tilläggstjänst för anpassad varumärkning och ökar nu avsevärt antalet licenser i samband med att avtalet förnyas.

Güntner, ett välkänt namn inom kommersiella kylsystem sedan 1931, implementerade XMRealitys Remote Guidance™-programvara för ett år sedan för att stärka sin förmåga att leverera snabb och effektiv fjärrservice och support. Den initiala utrullningen skedde inom Güntners nordamerikanska verksamhet, som sysselsätter över 2 000 personer. Tack vare den positiva effekten på kundnöjdhet och operationell effektivitet expanderar Güntner nu användningen av XMRealitys innovativa tjänst för distanssupport till fler team och avdelningar. Något som befäster plattformens roll i deras globala servicestrategi.

"Utökningen av vårt samarbete med Güntner U.S. är ett bevis på värdet som XMRealitys Remote Guidance™ tillför," säger Ryne Simeone, Vice President of Business Development på XMReality, Inc. "Güntner är ett starkt varumärke inom kylteknikindustrin, och vi är glada över att vår lösning har visat sig vara avgörande för att bidra till att upprätthålla deras höga standarder för service och operationell excellens. Att de nu köper ytterligare licenser understryker det förtroende och den tillit Güntner har för vår teknik när de fortsätter att vara innovativa ledare i sin bransch."

"Denna expansion är ännu ett tydligt exempel på hur vårt strategiska skifte av försäljningen börjar ge betydande resultat," säger Andreas Jonsson, VD på XMReality. "Genom att fokusera på kunder som har en väl definierad strategi för implementering, såsom Güntner U.S., kan vi snabbt skapa värde tillsammans, vilket i sin tur driver ökad användning av vår plattform och efterföljande licenstillväxt. Vi kommer att fortsätta fokusera på gemensamt värdeskapande, vilket jag är övertygad om kommer att hjälpa både oss och våra kunder att nå våra mål."

Om Güntner USA
Güntners globala huvudkontor ligger i München, Tyskland. Sedan 1931 har Güntners värme- och kylsystem drivit allt från utrustning till att hålla maten fräsch till att generera behagliga inomhustemperaturer i kontorsbyggnader och möjliggöra produktion av förnybar energi. För mer information, besök: https://www.guntner-solutions.us